+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Hotel a Pension SEEBERG Recenze

Hodnocení hotelu

95%
Perfektní

dle 423 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    97%
  • Čistota

    97%
  • Vybavení

    95%
  • Pohodlí

    92%
  • Poměr cena/kvalita

    93%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Maurová Jaroslava

dospělý pár, 10.6.2022

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Příjemné prostředí, personál milý a vstřícný, též welnesové procedury pěkné a překvapil nás krásně rekonstruovaný hrad. Nakonec i počasí tomu dalo tu pěknou tečku. Spokojenost, díky.

  • Těžko bychom hledali nějaké negativa,

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 21.5.2022

Čeština

  • Celkové hodnocení
88 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
6
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10

Igor Fiala

jednotlivec, 19.5.2022

Vysočina

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Radka Helvichová

ostatní, 28.3.2022

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Celý balíček služeb byl naprosto úžasný. Personál vždy dobře naladěný a nic nebyl problém. Balneo nadstandardní, stejně jako strava v hotelu. Neznám přívětivější místo a v poměru cena * kvalita kvalita převažuje. Místo, na které se vždy budu vracet.

  • Všechno :-)

  • Nic :-), všechno jako ve snu.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

František Pudil

jednotlivec, 6.3.2022

Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Naprostá spokojenost

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 23.2.2022

Čeština

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Líbilo se nám vše hlavně personál úplně super děkuji Hévrová

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

František Pudil

jednotlivec, 16.1.2022

Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Edith Průchová

dospělý pár, 22.11.2021

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
80 %
  • Byli jsme moc spokojeni s procedurami zaměstnanci balneo centra. Opravdu se zaměstnankyně snaží vyjít vstříc a jsou pečlivé.

  • Při příjezdu jsem měla pocit že paní recepční obtěžuji. A mohla dle mého být více sdílná co se týče pobytu. Měla jsem dojem že jí vadí že jsme si pobyt neobjednali na přímo ale přes SPA.cz. Měli tam i napsáno že je lepší objednávat na přímo. A potom s německými turisty dle mého názoru komunikoval lépe. Myslím si že to byla jedna z majitelů penziónu.

Personál
8
Služby
10
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
8
Hotel a Pension SEEBERG odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,
omlouváme se, že jste z pobytu v našem hotelu měli dojem, že si Vás jako klientů nevážíme. To je nám moc líto. Naším krédem je poskytnout všem hostům co nejlepší služby od příjezdu na ubytování až po odjezd z pobytu. Přitom neděláme rozdíly mezi klientelou českou, zahraniční nebo rezervovanou přes rezervační portály, každý host je pro nás vítaný a stejně cenný. Informace podávané při příjezdu vycházejí ze standardního postupu, další dotazy hostů jsme na recepci připraveni kdykoliv zodpovědět.
Přesto Vám děkuji za podnětný názor a upozornění. Přeji Vám jménem celého kolektivu krásný a klidný adventní čas.
Věra Jašová, Hotel Seeberg

Stanislav

dospělý pár, 18.11.2021

Plzeň Česká republika

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Úplně fajn byl klid jak na hotelu, tak v jeho okolí. Snídaně byla dostačující, ale ničím nenadchla, či nepřekvapila. Snídaně se určitě nestane dominantou při vyprávění o zážitcích z hotelu Seeberg.

  • Nehledal jsem zápory.

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Hana Borská

jednotlivec, 6.11.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Wellness pobyt v hotelu SEEBERG byl skvělým rozhodnutím. Všude perfektní čistota, neobyčejně milý personál, výborné jídlo, příjemné a poctivě odvedené procedury. Výborné pro hosty s pejskem - ubytování v pokoji s přímým východem ven. Byl to zde náš první, ale určitě nikoliv poslední pobyt.

  • Vše výše popsané.

  • Nic, co by se týkalo hotelu a jeho služeb. U nás snad jen trochu počasí a zavřený hrad a další památky, ale s tím musí člověk v listopadovém termínu počítat.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Hnilicová Jitka

jednotlivec, 1.11.2021

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Mohu všem moc doporučit

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Jana Rohlíková

dospělý pár, 31.10.2021

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
88 %
  • Ano byla jsem zpokojená

  • Hotel a personál vše bylo vpořádku

  • Vybavení pokoje strohé a umístění televize špatné

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
6
Cena/kvalita
8

Anonym

dospělý pár, 23.10.2021

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Miroslav. Goljan

jednotlivec, 18.10.2021

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Špičková obsluha ve stravování i wellness. Nejraději bych hotel Seeberg doporučil každému, ale bojím se, že by tam pak každý chtěl a už by se na mě příště nedostalo.

  • Příjemný personál, domácí atmosféra, pěkné a klidné okolí.

  • Doufal jsem v lepší počasí, více sluníčka. Zdá se tu i chladněji, než třeba ve Varech.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8

Martina Becker

dospělý pár, 17.10.2021

Thüringen Německo

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Schönes Hotel alles bestens kommen gern wieder.

Personál
0
Služby
0
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Jan

dospělý pár, 12.9.2021

Česká republika

  • Celkové hodnocení
92 %
  • K hotelu Seeberg nemám nejmenších výhrad. Vše bylo v pořádku, vstřícný persaonál, čistota a strava bez závad.

  • Je potřeba lepší komunikace mezi rezervačním portálem Hotel.cz a samotným hotelem (recepcí),aby nedocházelo k nepříjemnému překvapení hosta po příjezdu do hotelu, že místo požadovaného pokoje s balkónem dostane pouze pokoj s vyhlídkou pro jednu osobu.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Radmila

rodina se staršími dětmi, 31.8.2021

Česká republika

  • Celkové hodnocení
88 %
  • Bazén s mořskou vodou, který si můžete objednat jen sami pro sebe. Klidné a hezké místo.

  • Omezené možnosti stravování v místě. Hotelová restaurace nevaří pro veřejnost, takže pokud si člověk neobjedná polopenzi, může si večer dát v hotelu tak akorát víno. Restaurace v protilehlém penzionu, která je otevřená veřejnosti, měla v pondělí zavřeno. Takže pondělí bez jídla. Musí se do Františkových lázní. Ne každému se chce cestovat kvůli jídlu do města.

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 14.8.2021

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Ochotný personál, čistota, téměř vše super

  • Jediný nedostatek byla káva ke snídani a,, domácí limonády (šťáva Jupí). Škoda, jinak snídaně byly výborně

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Miloslav Havlíček

dospělý pár, 13.8.2021

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Bez problémů.Vše v pořádku.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Miroslav

rodina s malými dětmi, 7.8.2021

Praha Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Příjemná atmosféra, příjemný personál, klidné místo .....

  • bez připomínek ....

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Hotel a Pension SEEBERG odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den, děkujeme Vám za Vaše skvělé ohodnocení našich služeb a těšíme se, že Vás budeme někdy opět moci uvítat v našem zařízení. Tým Hotelu Seeberg